Communicatie

De ZuidAs apotheek is continu bezig de dienstverlening te verbeteren en te innoveren. Hierbij is uw feedback van cruciaal belang. Wij vernemen dan ook graag hoe u onze dienstverlening ervaart en of u advies en tips heeft om onze dienstverlening nog beter op uw wensen te laten aansluiten.

Vul het formulier op deze pagina in en druk op verzenden.

Samen zorgen wij ervoor dat u de best mogelijke zorg krijgt.

LINK NAAR NIEUWSBRIEF communiceren van nieuwe diensten en ontwikkelingen binnen de apotheek.

Telefoon
020 xxxxxxx

Email
zuidasapotheek@lairesse.nl

Vragen
U kunt ons natuurlijk ook altijd een vraag stellen via het onderstaande formulier.

Contactformulier

  • Selecteer hieronder het onderwerp, vul uw gegevens in en stel uw vraag. Wij antwoorden u zo spoedig mogelijk.
  • MM slash DD slash JJJJ

Klachten
De Dienstapotheek voert diverse controles uit om fouten en problemen te voorkomen. Toch kan het gebeuren dat u vindt dat wij tekort zijn geschoten. We hopen dat u in zo’n geval contact met ons opneemt.

Mocht uw klacht niet direct te verhelpen zijn, meld dan  uw klacht aan de apotheek. Als een bepaalde klacht vaker wordt geuit, is dat voor ons een teken om het werksysteem op dat punt opnieuw te beoordelen en zo nodig te verbeteren. Zo kunnen wij problemen in de toekomst voorkomen.

Hier kunt u uw klacht doorgeven